Tuesday 30 June 2020

Pengedar Shaklee Melaka




Pengedar Shaklee Alor Gajah, Masjid Tanah, Sungai Udang & Melaka Tengah




Teks: Noorhayati Abdul Rahim


Assalammualaikum, anda sedang mencari pengedar Shaklee berdekatan anda?


Saya Noorhayati Abdul Rahim merupakan Pengedar Shaklee Melaka yang sah & kawasan terdekat Alor Gajah, Masjid Tanah, Sungai Udang dan Melaka Tengah.

Sekiranya anda mencari servis yang cepat & produk Shaklee 'ready stock' in shaa Allah saya boleh membantu anda.

                               


Konsultasi selepas pembelian?

IYA anda layak mendapat KONSULTASI PERCUMA daripada saya sepanjang anda membeli produk Shaklee dengan saya.

Penghantaran ke rumah atau pun Pos?

Saya boleh membuat penghantaran terus ke rumah anda dan sekiranya anda tinggal di luar Melaka perkhidmatan kurier akan saya uruskan untuk anda. Jadi anda tidak perlu risau produk akan  terus sampai ke depan pintu rumah anda.

Mahu lebih JIMAT? Lebih Murah?

Bagi menikmati 20-30% harga lebih jimat anda boleh terus mendaftarkan diri sebagai
AHLI SHAKLEE bagi memperoleh lebih faedah seperti BONUS BULANAN, CAR BONUS dan PERCUTIAN PERCUMA yang ditanggung sepenuhnya oleh Shaklee.

Ingin berdaftar sebagai AHLI----> klik di sini DAFTAR AHLI

Selepas mendaftar KEAHLIAN jangan lupa whatsApp saya semula yer untuk saya bantu anda MENGAKTIFKAN keahlian anda bagi melayakkan anda menerima MEMBERKIT dalam bentuk E-memberkit dengan Yuran RM35 atau secara PERCUMA.


Nak WhatsApp di mana? Klik sahaja 

↓↓↓↓↓↓




Sebarang pertanyaan anda boleh hubungi saya di Facebook Noorhayati Abdul Rahim dan boleh juga WhatsApp/sms saya di 0173737174.

Boleh juga hubungi agen Shaklee aktif kami

Asnah samsuri (Telok Mas, Serkam, Merlimau)
012- 9401669
Facebook: Asnah Samsuri

Anizai Yahya (Paya Rumput, Rembia)
012-9772719
Facebook: Ani Za

Nur Asyiqin (Cheng, Bukit Rambai, Bertam)
013-3373422
Facebook: Nur Asyiqin

Noor Azmira (Machap, Melaka)
013-3615159

Nurul Syazwana (Besut, Terengganu)

018-2484131
Facebook: Syana Suhaimi

Roshaliza Hambari (Melaka Tengah)
012-2627581
Facebook: Bunga Di Telinga


Jom semua sihat bersama Shaklee, in shaa Allah.


Mencari Produk Shaklee?


SMS/WhatsApp: 0173737174

Instagram: shakleemelaka_by_yatty

No comments:

Post a Comment

Manfaat Vitamin C Shaklee

  Vitamin C juga dikenali sebagai Asid Askorbik iaitu Vitamin yang larut air. Tubuh kita tidak mampu menghasilkan Vitamin C sendiri, jadi ki...