Friday 26 June 2020

Vivix Shaklee

Teks: Noorhayati Abdul Rahim

Repost daripada post terdahulu.

Pengalaman seorang pelanggan meminta saya membuat penghantaran Vivix ke rumahnya di Klebang. Vivix itu sebagai ikhtiar terakhir untuk kakak beliau di hospital.

Kakak beliau penghidap Diabetes dan kakinya mengalami luka yang boleh tahan besar. Hampir setiap hari doktor terpaksa mengikis luka di bahagian tumitnya akibat kulit di bahagian tersebut mati dan kuman telah berjangkit hingga ke tulang.

Doktor telah menjalani 3 kali pembedahan dalam masa 10 hari. Pembedahan kali ke 4 doktor merancang untuk memotong kaki adik pelanggan saya ini. Ketika inilah kakak beliau mencari alternatif suplemen Vivix bagi mengelakkan pembedahan kali ke 4.

Alhamdulillah selepas 2 minggu pelanggan saya menghantar gambar di aplikasi Whatsapp menunjukkan perkembangan luka adiknya. Saya tak dapat nak letakkan gambar di sini bagi menjaga aurat pelanggan.

Bersyukur dan terharu sangat saya menerima gambar di aplikasi Whatsapp ketika itu. Adik pelanggan yang hampir dipotong kaki oleh doktor sebab DIABETES dan luka sudah dijangkiti kuman telah direzekikan Allah sembuh dengan Vivix Shaklee hanya dalam 2 minggu.

Alhamdulillah. Alhamdulillah.Alhamdulillah TIADA pembedahan kali ke 4..TIADA pemotongan kaki..Dan yang paling best bacaan gula kembali NORMAL..Daripada 12 kepada 6👍👍👍 siap boleh keluar hospital lagi.


Saya ada bertanyakan perkembangan terbaru pelanggan saya ini. Sekarang bacaan gula kekal 6-6.5 sahaja. Saya gembira apabila pelanggan saya turut gembira dengan kesan terbaik Vivix ini.

"Nikmat yang mana ingin kau dustai"

Semua dengan izin Allah

Sekiranya anda ingin membantu ibu bapa atau keluarga terdekat yang menghidap Diabetes?

Hadiahkan Vivix buat ibu ayah kite bukan sekadar untuk penyakit seperti Diabetes sahaja tetapi juga mampu meningkatkan kesihatan buat mereka yang mengamalkannya.


No comments:

Post a Comment

Manfaat Vitamin C Shaklee

  Vitamin C juga dikenali sebagai Asid Askorbik iaitu Vitamin yang larut air. Tubuh kita tidak mampu menghasilkan Vitamin C sendiri, jadi ki...