Monday 19 March 2018

Youth Shaklee

"Aku memang tidaktidak  apa-apa pada muka ini, cuci muka pun malas kalau keluar bedak pun tidak letak " ekeke (ayat saya sebenarnya)

Pernah kene tegur dengan kawan lelaki " Kau mekapla sikit Yat , pucat lesi muka"

Aku pun jawablah" eh en.suami I pun tidak  kisah tidak sapu apa-apa pada muka ini ha" bedak pun tidak pakai ok.

Dalam hati  (aku tidak sapu apa-apa tidaklah buruk mana, jerawat pun tiada cume gelaplah sikit,hihihi) berlagak weh.

Tapi bab mekap ini memang saya tidaklah. Setakat pakai bedak denagan lip balm sebab nak elak nampak muka seperti orang sakit sahaja. Itupun pakai pagi je kalau pakailah. Selepas amik wuduk solat ke tiada lagi nak berbedak semula.

Selepas bersalin anak no.4, adalah impian nak mula 'jaga diri' untuk kepuasan hati sendiri jelah. Yalah kalau panjang umur tahun ni dah 35 tahun. Tumpang seronok tengok kawan-kaan sebaya masih kekal cantik walaupun anak dah berderet.

Hanya konsisten suplemen Vitamin C Dan Vitamin E untuk kulit. Okla nampakla juga perubahan pada kulit. Tapi rasa macam tidak sempurna. Sebab memang target nak 'jaga diri' dan kebetulan Shaklee nak keluarkan skincare baru. Memang kutunggula. Lebih-lebih lagi teruja tengok testimoni yang dikongsi.

Xtaula memang by hook by crook aku mesti beli. Lepas beli memang 💯 puas hati wehh.  Memang tidak menyesallah buat pelaburan ini.


Inilah set Youth yang saya konsisten selama sebulan ini.


WhatsApp: 
http://www.wasap.my/60173737174

No comments:

Post a Comment

Manfaat Vitamin C Shaklee

  Vitamin C juga dikenali sebagai Asid Askorbik iaitu Vitamin yang larut air. Tubuh kita tidak mampu menghasilkan Vitamin C sendiri, jadi ki...