Friday 20 October 2017

Ostematrix Shaklee dan Ibu Berpantang

Teks: Noorhayati Abdul Rahim

Saya dalam pantang siap tawaf satu shopping complex mencari baju raya anak-anak. Kesudahannya saya mengalami sakit pinggang walaupun sudah habis pantang. Apabila sekolah buat program aerobik saya sertai jugak.


Sudahnya bila dari duduk dan pembaringan saya nak bangun terbongkok-bongkok macam orang tua. Insaf saya nak berlasak. Tapi bila anak dah 4 tiada pilihan saya memang kene berlasak juga. Nak harap siapa buatkan.


Sejak aerobik aritu sakit pinggang menjadi-menjadi. Saya pun terus paksa diri saya amik 4bj Ostematrix dan seshaker ESP setiap hari sebelum pergi kerja tanpa gagal. 



Sebelum ini saya amik tapi skip-skip juga sebab dalam sibuk-sibuk lupa. Saya siap pergi berurut juga sebab badan rasa berat. Lagi pun saya merancang untuk pergi bercuti. Bagaimana nak uruskan anak-anak kalau badan sendiri pun tidak lepas nak bawak.


Semasa di Langkawi masa nak naik bridge selepas naik SkyCab Cabel Car tu boleh tahan banyak juga tangga yang perlu saya naiki dan turuni. Rasanya inilah aktiviti paling lasak dalam 1 hari saya mendaki dan menuruni tangga lebih 1000m. 600m tangga pergi balik ke Tasik Dayang Bunting. Bakinya tangga pergi balik untuk ke bridge lepas naik kete kabel.

Image may contain: 5 people, sky and outdoor

Tipula kalau kita yang tidak biasa ni tidak sakit kaki. Asid laktik berkumpul banyak, sampai balik Melaka pun tidak hilang lagi. Tapi yang saya perasan saya sudah tidak sakit pinggang yang saya alami ketika dalam pantang dahulu. Kalau dahulu nak bangun pun terbongkok-bongkok. Duduk atas lantai lipat baju lama-lama pun tidak boleh.


Alhamdulillah Ostematrix dengan ESP hanyalah asbab yang berlaku dengan izinNya . Pinggang dan tulang nak pakai lama woii.

No automatic alt text available.
Masing-masing mencari produk awet muda sahaja kan. Tulang pun nak awet muda juga. Betol tak?


Last call !!!

PROMOSI OSTEMATRIX BERAKHIR HARI INI 20 OKTOBER 2017
BUY 3 GET 5% DISCOUNT

JANGAN LUPA

PROMOSI ESP SEHINGGA HUJUNG OKTOBER 2017
BUY 4 GET 5% DISCOUNT

Emel : noorhayatiarahim@gmail.com

Facebook : Noorhayati Abdul Rahim

Instagram : shakleemelaka_by_yatty

WhatsApp: 0173737174

Pengedar Shaklee Melaka

No comments:

Post a Comment

Manfaat Vitamin C Shaklee

  Vitamin C juga dikenali sebagai Asid Askorbik iaitu Vitamin yang larut air. Tubuh kita tidak mampu menghasilkan Vitamin C sendiri, jadi ki...