Sunday 14 January 2018

CoQ-Trol Plus dan Kesuburan



Kredit: Noorhayati Abdul Rahim






"Daripada Kayuhan Sampan kepada SPEEDBOAT"
~Celine~
(Nutritionist Shaklee)







Wow ohsem. Produk CoQ-Trol Plus antara yang dicadangkan untuk kesuburan lelaki, kerana fungsinya dalam penjanaan tenaga sel. 1 biji CoQ-Trol Plus mengandungi 100 mg CoQ10 yang sangat diperlukan oleh kilang-kilang tenaga (mitokondria) dalam sel bagi penghasilan tenaga. Mitokondria ni terdapat dalam semua sel badan kita termasuk sperma (golongan lelaki jelah).





Dalam CoQ-Trol Plus terdapat Resveratrol iaitu sejenis sebatian Poliphenol yang meningkatkan kuantiti Mitokondria (kilang tenaga) di dalam sel di dalam sperma. Manakala enzim CoQ10 yang terdapat dalam mitondria ni membantu untuk 'boost' tenaga dalam sel-sel sperma.

Di dalam CoQ juga terkandung Tocopherol iaitu Vitamin E. Kita sedia tahu Vitamin E adalah suplemen terbaik untuk kesuburan lelaki. Ia meningkatkan motiliti (pergerakan) sperma dan juga meningkatkan bilangan Sperma. (sumber: Livestrong)


Kandungan CoQ-Trol Plus

CoQ-Trol Plus adalah antioksida yang memelihara sperma daripada serangan radikal bebas.


Ada yang ingin cuba CoQ-Trol Plus?

Emel : noorhayatiarahim@gmail.com

Facebook : Noorhayati Abdul Rahim

Instagram : shakleemelaka_by_yatty

WhatsApp: 0173737174

Pengedar Shaklee Melaka




No comments:

Post a Comment

Manfaat Vitamin C Shaklee

  Vitamin C juga dikenali sebagai Asid Askorbik iaitu Vitamin yang larut air. Tubuh kita tidak mampu menghasilkan Vitamin C sendiri, jadi ki...