Sunday 4 September 2016

Detox bersama Shaklee

Teks: Noorhayati Abdul Rahim

[Hasil detox 7 Hari turun 4 kg]



Sebenarnya segan nak letak gambar sendiri mesti nak ada teman en.suami sebelah hahaha..lagi2 gambar gemuk lagila segan I😂😂..pertama kali kot letak kat public. Biasa pilih2 gambar yg mesti nampak kurus Kih3..Gambar kurus xsempat plak nak snap dgn en.somi😅

Lagipun menyahut cabaran dari master Fazliana Jamil nak bertanding nih..😊

Misi Detox yang sangat selamat. Di awalnya saya pun xsangka boleh melaluinya. Siapa sanggup hari pertama hanya makan 'green raw vegetables'. Saya pula masih menyusukan anak, memang gigihla. Hala ke petang rasa seperti tidak tahan, tanyala dalam kumpulan bimbingan master. Rupanya ibu menyusu istimewa sedikit boleh makan nasi dan buah-buahan. Ingat lagi malam tu saya melantak pisang sampai kenyang.

Dan bahagian membahagiakan apabila makan Peppermint memang keluar habis semua angin kus2 bertoksin. Ringan sungguh badan masa itu.

Hari kedua saya sudah mula makan nasi berselang seli dengan sayuran buah-buahan. Saya bukan jenis yang makan ulam. Bayangkanlah reaksi muka saya bila mengunyah ulam Raja dengan Pegaga. Gelak kawan-kawan saya melihatnya

Hari ke 3 baru saya timbang, mak aih hampir 2 kg turun. Pergh teruja sungguh. Dan terus bersemangat saya detox pada hari-hari seterusnya.

Hari ke 5 saya ada 'cheat' 2 pinggan Nasi bagi memenuhi jemputan Kenduri. Esoknya saya timbang berat da cecah 62kg dan 61 kg pada Hari ke7.





Saya perasan kalau tidak makan Alfafa berat lambat sikit turun. Sebab Alfafa ni ejen detox yang mengeluarkan lemak dan toksin ni keluar dari badan.




Kalau perasan set detox ini tiada langsung produk membakar lemak. Itu pun boleh membantu turun berat 4 kg dalam seminggu. Selepas detox badan menjadi lebih bersih seperti baru lepas servis. Selepas itu bila ambil set kurus in shaa Allah lagi cepat penurunannya. Yalah semuanya lebih mudah diserap sebab sudah cuci dulu semua,.

Saya memang sangat tidak sangka mudahnya nak kurus. Kalau tahu dari awal saya buat, hihihi.

Anda berminat untuk kurus dengan sihat. Meh pm dan wasap, saya kongsi jadual saya turun 4 kg dalam masa seminggu.
Emel : noorhayatiarahim@gmail.com
Facebook : Yatty Abdul Rahim
Instagram : shaklee_by_noorhayatiabdrahim


No comments:

Post a Comment

Manfaat Vitamin C Shaklee

  Vitamin C juga dikenali sebagai Asid Askorbik iaitu Vitamin yang larut air. Tubuh kita tidak mampu menghasilkan Vitamin C sendiri, jadi ki...